torsdag 1 mars 2012

Härmapa

Varit rätt irriterad på att den så kallade thermosflaskan absolut inte håller varmt marginellt mer än en vanlig cykelflaska, och dessutom inte går att dricka ur då den är stenhård så har jag kopierat Niklas fantastiska ide och det vart precis som han beskriver det perfekt.
Suveränt, men jag fick slakta en av mina tretusen cykelflaskor

Dagens pass blev åter igen ett A1, men denna gången på MTB, anledningen till det var att plusgraderna var flera och de snöpackade vägarna antog jag inte skulle hålla för hela ekipaget idag, rätt val. Inte mycket sol, men skönt så förbaskat ändå. Tänk om hela vintern var så här...
Töandet går alldeles för fort nu


Orakad

Strax skidskytte på TV4, om man nu ids kolla på spektaklet med dessa irriterande reklamabrott

5 kommentarer:

  1. Du skulle svängt in till mig hade jag bjudit på varm dryck och en god bulle..

    SvaraRadera
  2. Christian Ericsson1 mars 2012 kl. 17:04

    Spinner du med oss på söndag ??

    SvaraRadera
  3. Säger du nu...
    Nej jag jobbar i fredens tjänst på söndag

    SvaraRadera
  4. Mmm var faktiskt sugen jag också igår men tyckte jag kom hem för sent för ett mtbpass, vill inte köra på vägarna när det börjar skymma...
    Kanske idag vem vet, +1 grad 6 på morgonen. Fast nu äre i stället isigt överallt :-( Kanske bäst köra den planerade backträningen på trainern istället så man inte drar omkull som förra våren... Då vart det tre veckor rehab för ett sargat knä :-(

    SvaraRadera
  5. Nä vurpa är bara onödigt, man får ta det lagomt fort i den fart man behärskar på alla två hjulen, alternativ är trehjuling eller flakmoppe

    SvaraRadera