torsdag 22 mars 2012

Fröken UR jobbar på ackord

Vart tar all tid vägen, jag hinner inte med allt jag vill. Skulle vilja ha simmat mer än jag gjort, skulle vilja åkt mera skidor än jag gjort, skulle velat sprungit mer än jag gjort, skulle velat nyttjat mer trainern än jag gjort, men allt det där får jag skylla på latmasken mer eller mindre. Skulle vilja hinna ha kört mer skoter i år, men där har det inte blivit mycket av, våren kom snabbare än beräknat, snart är all snö borta. Skulle velat vara i stugan mer än vi varit. Har en del projekt på huset som inte riktigt blivit av. Skulle vilja gör en massa saker mer men tiden flyger iväg, nyss var det höst och man hade en drös med visioner att sysselsätta sig med under de mörka månaderna, men nu är dom månaderna slut, trodde jag aldrig skulle säga att jag vill ha mer av vinterns mörker men nu vet jag rakt ut inte på vilket ben jag ska stå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar