lördag 25 februari 2012

Göra som Per Elofsson

Den där 1% chansen inföll inte, det onda i halsen är borta men öm i körtlar och en rinnande näsa gjorde en start omöjlig, det är bara bita i det sura äpplet och lämna återbud. Inte kul på nått sätt, men jag säger som Anna Haag nyss sa i vinterstudiosoffan, "jäklar va taggad man är för sommar träningen redan nu".
Möjligheterna för en bra tid blir absolut inte sämre, utan bara bättre, nu vet jag att jag kommer träna mer skidor inför nästa år, samt att jag kommer nog köra ett par långlopp på hemmaplan som förberedelse, det är satan bra träning det. Lidingölopps träningen kommer också att prioriteras med minst ett löppass i veckan under våren och förhoppningsvis två i veckan direkt efter VR är genomfört åsså är det där där simningen också, mycket att malla in men det ska bli skojs, kanske man kan ta sig i kragen och gå ner ett par kilo också, nu har jag ju fram till oktober på mig för det, överflödiga kilon på cykeln i terrängen här hemma är ju inte så kritisk.
Nä nu ska jag faktiskt ut i friska luften och ta en lätt promenad som får avslutas med lite snöskottning...fortfarande lite lätt irriterad på hur förkylningen utvecklades, men som en känd skidåkare sa "det är bara bryta ihop och komma igen"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar