måndag 12 december 2011

Skinkorna

Som väntat så fick jag jordens träningsvärk efter skidturen, mest i skinkorna passande nog inför jul. Så nån form av skidåkning idag uteblev, och det var nog lika bra det med tanke på väderleken. Nåja nya tag nån annan dag.
Passade istället på att lämna in Lynxen till verkstaden för kontroll av den felande länken, dom trodde på osynkroniserade gaswirers, jag tror mer på glappande tändning, vi får se vem som får rätt.
Får jag min 800:a imorrn så blir det ett par hårda intervaller, är lite sugen på se om Fortiusen har visat rätt eller inte, annars vete skam vad/om jag tränar...

1 kommentar:

  1. Det ska du få om du kört första passet skidor...
    Jag vet hur jag brukar känna mig efter första passet innebandy, håller dock inte på med sånt fjant mer ;-)
    Min 800:a hamna i ett paket, allt enl min egen önskan...
    Hihihi! Nått kul ska jag väl få till jul, 305:an får räcka till nyår sen äre 800:an som gäller...

    SvaraRadera