måndag 5 december 2011

Fylltratt

Passade på att köra ett kortare spinningpass då jag ändå var på jobbet. Lite uppvärmning inför en annalkande kvalitets stund med stakmaskinen. Men då jag sett färdigt två senaste avsnitten av Two and a half men så var det ebb i vattenflaskan. Vid påfyllning på toaletten, ja jo jag tog vattnet från kranen, så ser man sig själv i spegeln vare sig man vill eller inte, och där blev jag rätt paff. Antingen var det inte vatten i flaskan till att börja med eller så har svetten som rann in i ögat mutera och intagit en frätande effekt, teorin att det var magsaft som trängt upp genom tårkanalerna funderade jag även på en stund. Men kom till slut på att det förmodligen var sågspån som trillat in i ögonen och skaft runt ett tag och åstadkommit denna glada och juliga färgsättning på mina ögonvitor.

Beskar bilden så ni slipper se helheten, och nej det blev ingen stakmaskin idag heller, man ska inte utmana i onödan då kroppen säger till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar