tisdag 20 december 2011

Aktuell ställning: John 351 - Jag 3

Idag så lyckades jag besegra min värste fiende, det är inte ofta det händer, bedömt 3:e gången iår. Redan vid 8.30 så satt jag på skotern för en guidat tur med en uppflyttad sörlänning. Grymt härligt var det, perfekt temperatur och finfina natursköna vyer med snön hängandes från böjda småbjörkar utefter stigarna som vita alléer. Lite mer snö på det här så blir det perfekt.

Direkt efter det så bytte jag om till skidåkarkostymen då jag nu äntligen hade piggnat till rejält, transport upp till Kanis skidspåren och där jag skatade 20km i lagom lugn fart, ja kanske ingen stilren skate teknik men jag tog mig i vart fall framåt, man ska ju inte förta sig i början så man kränker sig och bryter av skidorna på mitten i vredesmod och kastar dom i diket.
Kanske en parti klassiskt imorgon på samma plats och samma tid...vem vet, vem vet

1 kommentar:

  1. Hej Stefan!
    (Hittade ingen mailadress till dig)
    Såg din kommentar på Andreas Lindéns blogg ang. boende i Santa Ponsa. Jag har mkt goda kontakter i området och kan hjälpa till med en kontakt om du söker långtidsboende. Faktum är att Andreas hyra av mig:) Är du intresserad så är min mailadress marcus.finn@fastighetsbyran.se.
    Mvh
    Marcus Finn

    SvaraRadera