lördag 22 oktober 2011

Paltsvimma lungt


Snön föll idag så någon MTB blev det inte, men å andra sidan så skulle det inte blivit så oavsett, planen för dagen var badhuset med barnen. Passade på att börja simträningen inför del fyra i klassikern, dvs Vansbrosimmet, kanske lite overkill att se så långt fram då man endast har gjort del ett av fyra hittills, men tidsmålet på totaltid under 19.44 är inte snutet ur näven.
1km bröstsim blev det, 26minuter, helt klart nöjd, lite stum i armar och rygg och av alla konstiga ställen, knogarna. Skulle vilja lär mig crawl men det får bli ett annat liv, hade 1.05 förra Vansbrosimmet, så målet på under timmen är nåbart hoppas jag.

Såg att badet hade öppet på onsdagmornar, men tveksamt om man kan simma i sömnen, men jag skulle behöva ett pass i veckan.
Lite shopping på ICA för dagens middag så uppmärksammades denna skylt (nedan), så jag tror jag tar 10-15st eller så, man ska ju inte hamstra bara för att det är billigt, undras bara vad det kan va för hemlig produkt.

Kungsörnens Pitepalt mix satt som en fläskläpp, tänk så mycket enklare och smidigare paltgrytan blev färdig, smaken är perfekt, som maximalt ansträngande på Borgskalan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar